:: REKLAMA ::
Menu
Redakcja
|
Konferencja Nowoczesny Klub Sportowy już za 2 tygodnie, 26.04.2007 @ 18:42{ --- Konferencje, Szkolenia }![]()
Celem Konferencji NOWOCZESNY KLUB SPORTOWY - GRAĆ, BY WYGRAĆ jest przekazanie jej uczestnikom znaczącej roli, jaką odgrywają strategie budowania relacji w dzisiejszym sporcie oraz przedstawienie praktycznych rozwiązań realizowanych z powodzeniem na wysoko rozwiniętych rynkach sportowych. Prezentowane studia przypadków wskażą osobom zarządzającym klubami sportowymi oraz sponsorom i inwestorom sportowym, jak spełniać rosnące oczekiwania klientów i przebić się do ich serc, umysłu i „kieszeni”, tak aby osiągnąć sukces w sportowym biznesie i wyróżnić się na tle swojej konkurencji.
Program merytoryczny Konferencji kładzie główny nacisk na zacieśnienie komunikacji między klubami i sponsorami a kibicami, mające przynieść efekty w postaci: wzrostu satysfakcji i lojalności kibiców, podniesienia jakości oferowanych produktów, wzmocnienia więzi biznesowych z partnerami – mediami, władzami samorządowymi i biznesem oraz optymalizacji źródeł przychodów i poprawy rentowności. GWIAZDY KONFERENCJ: Gwiazdami Konferencji NOWOCZESNY KLUB SPORTOWY - GRAĆ, BY WYGRAĆ będą wybitni eksperci z Wielkiej Brytanii i Niemiec : Simon Rines – konsultant-doradca angielskich klubów piłkarskich, wydawca najbardziej rzetelnych i najchętniej kupowanych raportów na temat marketingu sportowego, Joerg Brehmer – dyrektor marketingu w jednym najlepszych obecnie klubów koszykarskich w Niemczech – Rhein Energie Koeln, odpowiedzialny za strategię i projekty marketingowe, twórca standardów sportowego marketingu i budowania relacji z Medami i sponsorami, Neil Doncaster - dyrektor wykonawczy Norwich FC – twórca biznesów sukcesów klubu, który w ubiegłym miesiącu został uhonorowany dwiema dorocznymi nagrodami przyznawanymi przez angielską organizację The Football League, zarządzającą rozgrywkami II i niższych lig piłkarskich. Klub zwyciężył w kategoriach „Best Club Marketing Campaign” (najlepsza klubowa kampania marketingowa) oraz „Best Community Initiative” (najlepsza inicjatywa na rzecz społeczności). Przedstawią oni w przystępny sposób doświadczenia własne i studia przypadków obejmujące metody budowania silnych więzi z kibicami i partnerami, zwiększenia lojalności obecnych i przyciągnięcia nowych kibiców oraz poprawy atrakcyjności widowisk sportowych. Omówione zostaną przypadki zagranicznych klubów reprezentujących różne dyscypliny sportu (m.in. , Maccabi Tel Aviv, Northampton Town, Hockey Club de Morzine, Lyon FC, NORWICH FC), w których wdrożono zaprezentowane rozwiązania. „QUIDITCH SPORT GAME” Uczestnicy konferencji będą mogli sprawdzić w praktyce wiedzę i umiejętności z zakresu tworzenia strategii budowania relacji z klientami oraz komunikacji i współpracy z kibicami, mediami i sponsorami podczas symulacyjnej gry strategicznej „Quiditch Sport Game”, w której samodzielnie będą decydować o przyszłości swojego „ wirtualnego” klubu sportowego.
Źródło: Informacja Prasowa
Wersja do druku
Pozostałe informacje: [21-04-07, 16:15] Kurs dla spikerów [21-03-07, 18:39] Konferencja - Nowoczesny Klub Sportowy [04-03-07, 15:14] Kurs Instruktorów Sportu w Tańcu Sportowym [20-02-07, 16:17] Kurs Instruktorów w Sportach Motorowych |
Zapraszamy na...
Nasz Patronat:
Felietony
Najnowsze!
Rozmowy z...
Najnowsze!
|
Copyright © 2005-2007 STIgroup. All Rights Reserved.